Musjakt

Men än så länge ingen mus i sikte. Om musen fortfarande är i livet så sitter han/hon väl och trycker bakom bokhyllan. Jag har hunnit gå igenom och förflyttat två bokhyllor (tre kvar). När jag lyfter ut böckerna och bokhyllorna så passar jag på att städa därbakom. Så det tar sin tid....

Så nu när jag tar en liten paus i städning och musjakt så fastnade jag framför TVn och datorn nere i "gillestugan" (och tillsvidare mitt sovrum) - Äntligen hemma med Martin Timell. Lite kul att se ibland.

Nä nu måste jag nog lyfta mig från soffan och fortsätta, för om några timmar så ska jag åka iväg till en kompis på andra sidan den stora stada.

Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0