En kväll i kulturens tecken

Lite trött efter hemkomst från Kulturfestival och första repet med bandet. Jag har iofs semester under morgondagen (semester från jobbet - men inte från pluggandet), men jag ska försöka gå upp tidigt ändå. Det var ett tag sedan jag skrev, men det har varit så mycket på sistonde. Har det inte varit jobb eller plugg så har det helt enkelt varit för varmt för att företa sig något. Det har verkligen varit en underbar sommar på många sätt och vis! Synd bara att man har suttit och jobbat när det har varit strålande väder. Där har man inte någon utsikt överhuvud taget just nu, då det är fasadrenoveringar på gång. Så utsikten består av plast och skit. Och nu när man äntligen är ledig igen, så blir det lite sämre väder. Men som sagt var jag ska inte klaga - då kommer jag förhoppningsvis få lite mer gjort på pluggandet. Och lite kulturfestival hinns nog med också....
 
Idag fick jag se de fina bilderna från förra spelningen. En i bandet skulle ladda ner det i vårt forum som vi har, så imorgon kanske jag kan ladda ner ett litet gäng bilder på bloggen.
 
Tills dess mina vänner - go natt o sussa gott.
 
Kramiz
BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0