Spelbilder

 Pust o stön, hela dagen har jag pluggat o nu är jag helt slut på alla sätt. Har idag laddat hem superfina bilder från senaste spelningen, som jag snabbt laddar ner till allmän beskådan. Fotografen gjorde ett litet rock repotage med 55 bilder, så det är bara ett urval förstås. Har självklart valt de med mig i centrum :-).
 
 
 
Första set lite rockigare o andra set lite flower power....
 
Nu är det dax med lite skönhetssömn, om jag nu kan sova med dottra i sängen. Vet inte om det beror på om hon fortfarande är "mammig" eller om det är så att min säng är skönare att sova i (tror på det sistnämnda), men hur som helst så tar hon alla tillfällen som kommer att sova tillsammans med mig.
 
Solong / BakerQueens
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0