Viktminskning tills december

Efter den härliga sommaren, men ledigheter och firande av döttrarna, så har jag nu lagt upp ett nytt mål i livet - att gå ner i vikt. Innan sommarledigheterna bestämde sig jag och en arbetskamrat att vi skulle gå med i VIktväktarnas program, och igår var det inskrivningsdax.
 
Målet är att jag ska gå ner ungefär 15 kg och jag går in rätt så hårt - tills december redan! Förra gången när det begav sig med jobbets viktväktar kurs lyckades jag gå ner 18 kg på tre månader, så jag vet att det inte är omöjligt. Men hårt! Så nu blir det till att laga lätt mat. Dagens middag kanske blir potatis och purjolökssoppa, eller också gör jag den till morgondagens lunch, eller varför inte både ock?
 
 
Jag håller er underrättade om hur det går :-).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0