På väg till Malmö

Efter två underbara semesterveckor i Värmland och hemma i Vällingby så avslutar jag ledigheten med en tripp till Malmö. Sitter just nu på Snälltåget, i en "Harry Potter" kuppe (som tjejen sa mittemot mig), och tittar på det fina landskapet som åker förbi. Ska strax plugga lite, men först ska jag läsa en f.d. praktikants avhandling/studie om relationen mellan politiker och tjänstemän på Riksdagen. Ska bli intressant läsning. Sedan ska jag plugga lite statistik. 
 
För anledningen till min resa är att plugga tillsammans med min studiekamrat hela helgen, så att vi till att börja med kan registrera in våra enkätsvar men även påbörja analysarbetet förhoppningsvis. Sedan kan man ju alltid hoppas att det blir lite sightseeing....
 
Kramiz 
BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0