Loppmarknad vid Solvalla

I helgen som var åkte jag och mina döttrar till Solvallas bakluckeloppis. Det fanns en hel del intressanta saker vill jag lova, både dyrt och väldigt billigt. För egen del köpte jag bl.a. en ljudbok att ha i bilen när jag kör. Men vi hittade även ett "nytt" majongspel inköpt i Hongkong sa säljaren. Hela 50 pix fick vi betala för det, något skamfilade spelet. Men det var inte värre än att vi tog lite trälim och satte ihop lådan igen, men det var lite bökigt måste jag säga.
 
Nu bär det iväg till klassträff tillsammans med grundskole kompisarna. Vi har haft några klassträffer, men det var väääääldigt länge sedan. Tyvärr kunde inte så många komma med kort varsel, men vi blir iaf tre glada jäntor som ska samlas vid Ordenstrappan för vidare färd till en Kubansk restuarang.
 
Otekniska jag klarar inte av att vända bilden, suck. Det såg ju så bra ut på datorn förut......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0