Nu har jag fått måttband!

I början av veckan (och helgen) har det tyvärr blivit lite frosseri från min sida. Har bl.a. varit på Utö på konferens i två dagar. Och det visade sig på vågen direkt, men jag ska vara glad att jag inte gick upp utan lyckades gå ner dessa 2 hekto så att jag nu har fått ett måttband! Alltid något. Den är även så finurlig att man kan räkna ut sin BMI (min är just nu 27 och jag har som mål att gå ner till 24 ungefär). Har genast mätt mig runt midjan, men resultatet avslöjar jag inte nu.
 
 
Här kommer även lite bilder från Utö (klicka på bilderna för att göra de större). Och mamma, visst var familjen Larsson välkända på ön! Visade sig också att en arbetskamrats mamma har vistats hos en av familjerna Larsson som sommarbarn när hon var liten.Världen är allt bra liten ibland :-).
 
 
Kramiz
BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0