Äntligen fredag och helg

Efter en hård arbetsvecka med budget, prognoser och löneförhandling (ja man kan undra hur jag har hunnit med något annat på jobbet!!) så känns det skönt att luta sig tillbaka i soffan och ta sig ett glas vin. Nästa vecka blir det förhoppningsvis lugnare på jobbet, så att jag kan gå hem i normal tid igen. För då kommer mina barn hem från sin pappa och då vill jag bara finnas till för dom.

Det verkar som om vädret ska bli bättre nu enligt 10-dygns prognosen. Upp till 15 grader ska det bli. Härligt!! Då kanske man kan påta lite i trädgården i helgen. Ja inte för att jag är såååå himla road av det, men det skulle vara skönt att få fram utemöblerna i alla fall. Så att man kan sitta ute och njuta av det fina vädret.

Vad tänkte du göra i helgen? Du kanske har något skojigt på gång som du vill dela med dig till andra. Tips mottages tacksamt.

Kramar

Baker Queen


Kommentarer
Postat av: Sus

Mysigt att kunna ta ut möblerna, ta bara dem denna helg, strunta i alla andra "måsten", sitt o njut med en kopp/ett glas/en mugg av vad du tycker är gott! Ta hand om dig bara!

2008-04-18 @ 22:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0