Är helt slut i kroppen

Pust och stön, vilken dag. Förutom mycket att göra på jobbet, allt ringande till Göteborg för att få ett nytt filter till Jacuzzin så har jag även hunnit med att repa med bandet OCH spela handbollsmatch!!! Det är inte många 20 åringar som klarar av det tempot - tänkt dig då en 40-åring!! Det blev 8-8 mot Huddinge damtrim. Så antagligen kommer vi trea i serien. Inga mål från min sida denna gång.

Mina arbetskamrater har frågat om jag vill vara med och spela innebandy efter jobbet imorgon fredag. Men nu säger nog min kropp nej till slut. Om jag hade varit yngre och några (typ 8-10) kg lättare så kanske det hade funkat ändå. Men nu orkar jag inte helt enkelt. Vet inte om jag ens orkar gå ut med gänget efter innebandyn - men kanske en liten cider eller två? Ja vi får se hur det blir.

Jag bjuder på en liten bild som jag tog med mobilen utanför mitt jobb i Gamla stan idag. Lite skojsig är den allt....

Dagens reklampelare?


Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0