"Besiktning"

Imorgon är det dax för besiktning. Ja inte av bilen utan av min kropp, jag ska nämligen på hälsokontroll genom jobbet. Har precis fyllt i den fyra-sidiga frågeformuläret med ett vattenglas i handen. Jag måste nämligen fasta så här kvällen innan. Det är otrooooligt vad sugen/hungrig man kan bli bara för att man vet att man inte FÅR äta. Känner du igen dig?

Det gick relativt snabbt att fylla i formuläret, det var bara i slutet som jag fick lov att ringa mor min för att kolla hur det var (frågan var om mina närmaste släktingar hade haft allergi/astma, hjärtsjukdom/högt blodtryck, diabetes, cancer eller glaukom innan de fyllde 60 år). Vet att min mormor hade bröstcancer, men vi kom underfund med att det inte bröt ut förräns efter 60 års ålder, så det kanske inte är någon fara för min del. Ja det lär jag ju få reda på under morgondagen. Vi får väl hoppas att jag får godkänt så att jag inte behöver en efterbesiktning.

Igår blev det inte mycket gjort i trädgården, men idag så åkte utemöblerna ut!! Inte för att jag hann sitta och njuta, utan det var fullt ös med vattenslangen. Sedan fick jag tyvärr åka in till jobbet - jag hade ju glömt formuläret i fredags!! Typiskt mig.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du fick ut utemöblerna, precis det enda du skulle göra denna helg, underbart väder också, hoppas att du fått lite sol idag! Håller tummarna för att hälsokontrollen går ok, frisk och fräsch som en nyponros! Skriver dessa korta rader då jag inte hinner skriva mer på annat forum ;-) bättre få rader än inga alls tänkte jag!

2008-04-20 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0