Bowlingresultat

Gud vad kul det var att bowla. Man fick lite mjölksyra i armarna efter en timme (vi spelade 1½ timma denna gång) så det var en liten svacka då. Sedan kom jag igen och fick min bästa serie - 122 poäng. Allt över 100 är bra för en som inte spelar speciellt mycket. Men min dotter vann överlägset - som bäst fick hon hela 151 poäng. GRATTIS till den bragden!! Nu har vi fått lite blodad tand, så vi funderar på att spela bowling varje helg. Då kanske vi kommer upp till 200 poäng per serie om ett år eller två. Jag tror att maxpoäng är 310 på en serie. Är det någon som vet vad som är maxpoäng på en serie?

Synkad bowling
Syrran och systersonen i full aktion.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: ertan

Jag är ganska säker eller snarare väldigt säker på att 300 är max...

2008-04-18 @ 22:17:05
URL: http://ertan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0