Crystal bad, jippi vad dom är bra!

Jag har precis kommit hem från tjejkvällen på puben. Ja, det blev inte så mycket drickande, vi åt och vi pratade och pratade och pratade.... Bara så där som tjejer kan göra - om allt och ingenting.

På vägen hem så åkte jag förbi posten (ja numera finns det ju inga postkontor, utan det var macken som jag styrde min kosa) och hämtade paketet med det "nya" filtret till jacuzzin. Helt nytt var det ju inte, men helt klart bättre än det vi har nu i alla fall. Det har ju tagit sin tid, först skickades ju fel filter och sedan hittade dom inget nytt till mig. Och dilemmat är att jag behöver det tills på lördag då några tjejer kommer hit för att ha lite spa. Och utan jacuzzi blir det ju inget spa direkt. Efter mycket ringande till Göteborg (där filtret finns) och dividerande så har jag äntligen det hemma nu.

Vill bara tacka Mikael på Crystal Bad i Göteborg - oerhört bra service! Tack för ditt tålamod.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0