Det är över nu...

Jag har inte hunnit skriva på ett tag nu, det har varit fullt upp med barbershop och andra roliga saker.
 
Det blev en succé i onsdags - ja jag kanske inte ska överdriva, men det gick bra i alla fall. Tyvärr var det en i gänget som var dunderfökyld och kunde inte vara med och sjunga - så det var lite klent i stämmorna. Sedan fick jag hjärnsläpp och glömde delar av första låten - ja just det Yes Sir.... Jag var väl för nervös och kom inte riktigt in. Men jag vet inte om det var någon som märkte det. Attans säger jag. Sedan gick det bättre med resterande låtar. Tror faktiskt att det var någon som spelade in vår sång på mobilen - jag får väl försöka luska ut vem det var och få en kopia på ljudupptagningen. Efter en hel del dansande (ja det var ett band som spelade sedan) så bar det iväg hemåt - sent blev det. Jag var hemma vid ettsnåret och var en aaaaaningens trött i morse. Men men, det var självförvållat så jag ska inte klaga.

Idag har det varit rep med bandet. Vi var några män korta även där - det märktes inte minst att trummisen var borta. Vi hade inte någon som höll takten helt enkelt. Det var i vissa av låtarna som det märktes mer på.

Det verkar som om det lutar åt Cover Stones som namn på bandet. Inget beslut togs då inte alla var på plats. Fortsättning följer m.a.o.

Ha en bra fortsättning på kvällen

Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0