Min son har blivit större!!

Idag har jag varit på sonens boende. Han blev jätteglad när jag kom - kramade mig flera gånger. Och det betyder väldigt mycket för en person med autism - som egentligen inte vill ha kroppskontakt. Nu brukar i.o.f.s min son tycka om kroppskontakt, men i korta stunder. Det kändes i alla fall roligt att han blev glad.

Han måste verkligen ha skjutit på höjden sedan vi sågs sist i förra veckan. Eller också har jag inte tänkt på det förut. Vi jämförde oss med varandra och si han är numera längre än sin mamma. Och jag är ändå 175 cm lång! Man kan ju alltid undra hur lång han kommer att bli till slut. Hans pappa är 188 så han har ju lite att brås på, men han kanske blir längre än så?! Han är ju ändå bara 13 år.

Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0