Sex Covers

Vad tycker du om det namnet på bandet? Det kom upp som förslag idag på repet nämligen. The Cover stones är ett annat förslag, eller kanske Coversex (nej det blev ju lite fel)? Ja vi måste ha ett namn innan vi kan lägga ut någon musik på YouTube, så kom med förslag snabbt. Ju snabbare vi hittar det rätta namnet, ju snabbare kan ni få höra vår musik helt enkelt.

Så länge får ni hålla till godo med Bruce Springsteen - The River. Och det är ju inte fy skam som pausmusik.




Kramar

Baker Queen


Kommentarer
Postat av: Sus

Nu är jag tillllbaka! Och kan kommentera! Tyckte namnet var jättebra, oj måste välja vilket jag tyckte bäst om oxå kanske 1 för Sex Covers och 2 för The Cover Stones, finns The Stone Cover eller Stone Covers redan, förslag från mig annars! Nu ska jag vidare och kommentera...

2008-04-15 @ 17:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0