Solen skiner och jag med den

Jag fick godkänt på "besiktningen" idag, jag ska bara gå tillbaka nästa vecka och kolla lungorna en extra gång. Det kan vara bra att göra detta i.o.m. att jag är rökare. Ja ingen storrökare, men i alla fall. Mina döttrar (i alla fall den yngre) är på mig hela tiden att jag ska sluta - så vilken dag som helst. Jag håller fortfarande på att förbereda mig psykiskt. Några kilo borde jag gå ner också - men annars var det godkänt. Hurra!!!

Man känner att våren har kommit. Hoppas att den har kommit för att stanna, för jag är inte så förtjust i den kalla årstiden - kallt, ruggigt, blött och slaskigt. Bläää säger jag bara.

Idag har jag varit och hälsat på sonen igen. Han mådde bra och lyste ikapp med solen utanför. Lite mys i soffan och lite pedagogiskt lekande med en röd och grön bunke. Tjohej vad det gick bra. Mysigt är det i alla fall.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Sus

Härligt att besiktningen gick bra! Så nu är det bara småjusteringar du har att göra ser jag ;-)

2008-04-22 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0