Våren kommer?

Ja, jag hoppas att den snart är på väg i alla fall. Utemöblerna vill ut i det fria och grillen behöver luftas.... Under våren och sommaren är det helt uuuunderbart att ha hus och tomt. Tänk dig att sätta sig på altanen och ta ett glas vin och en cigarett (ja, jag ska sluta så småningom - men inte riktigt ännu) och bara slappa med vännerna. Jag längtar redan.

Idag har det varit en vanlig dag på jobbet med budgetering på "schemat". Bråda tider m.a.o., ledningen vill veta hur mycket pengar man behöver nästa år och det pronto. Samtidigt som dom vill veta prognosen för detta år. Ja man vet i alla fall att man lever - kul att det händer saker så att inte tummarna slits med för mycket rullande.

Igår var jag med handbollstjejerna och firade tredjeplatsen i serien - Libanesiskt blev det. Är det någon som är intresserad av att börja spela med vårat lag, så hör av dig. Vi behöver verkligen mer tjejer i laget, flåset är ju som sagt var inte vad det har varit en gång i tiden. Sonen har jag inte hälsat på denna vecka då han är hos sin pappa. Jag längtar tills nästa måndag.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0