Vart tog alla besökarna vägen?

Jag som kände mig så upprymd att det var hela 14 besökare häromdagen. Idag har det endast varit två. Jag förstår i och för sig inte hur alla folk hittar hit, jag gör ju ingen reklam på något sätt. Ja några vänner (och min dotter) tittar nog lite då och då förståss. Det kanske är dottern och min syster som har varit inne idag?

Har du något bra tips på hur man ska få flera besökare? Att kolla andras bloggar och kommentera - är det ett bra sätt tycker du?

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Sus

Nu är jag tillbaka i alla fall, vet inte vart de andra tagit vägen, efterlysning på sin plats kanske... :-D

2008-04-15 @ 18:03:57
Postat av: ertan

Jag tittar på din blogg väldigt ofta också...

2008-04-18 @ 22:20:24
URL: http://ertan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0