Julen närmar sig med stormsteg

Nu känner man att julen börjar närma sig - och inte har jag hunnit med att köpa några julklappar äns en gång. Inte för att jag har så mycket pengar just nu, det får vänta tills sista minuten när lönen kommer. Och lite praktiskt blir det faktiskt till på köpet då vi ska åka till Värmland och hälsa på mormor - ingen stor packning behöver tas med utan vi köper allt på plats. Man är väl van att planera, hmm....

Det känns att det är slutspurten på jobbet också - skulle behöva jobba dygnet runt egentligen. Att det alltid ska vara samma sak varje år, suck. Men en viss skillnad är det nog från tidigare årsslut - det var definitivt mer att göra på ekonomienheten när jag jobbade där. Då hade jag knappt tid att vara ledig över huvudtaget - nu kan jag i alla fall vara ledig i 1½ dag innan jul. Man måste se positivt på saken eller hur?

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0