Klänningen har kommit, jipiiii!!!

Jag kan inte sova, har legat i sängen och vänt och vridit på mig, så nu är det lika bra att vara uppe och blogga istället ett litet tag. Undrar om det är scennerverna som spökar igen?

Idag har min klänning kommit med posten - gud va skönt att inte behöva stressköpa på lunchen imorgon. Då kommer jag ha fullt upp med att fixa de andra små detaljerna såsom lösögonfransar (syrrans tips - tack för det) klippning etc. Sedan ska det bli soundcheck med bandet imorgon också - så tiden finns inte riktigt att gå och vela i affärer efter klänningen.

Ja så här stora fransar ska jag nog inte ha, men visst ser det festligt ut?



Kramar och god natt

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: vason

Varför kan du inte ha några av dessa? Ska det va ska det va, tycker jag! Det skulle ju vara riktigt läckert...



Lycka till nu i morgon...

2008-12-10 @ 12:32:00
URL: http://vason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0