Bloggmamma

Min ena dotter (som är en bloggare själv) tycker att jag skriver alldeles för sällan på min blogg - "du ska ju skriva flera gånger om dagen"......  Är man heltidsarbetande mamma så blir det svårt att hinna skriva mitt på dagen, men i och med att det fortfarande är lugnt på jobbet så passar jag på att "busa" lite. 
Jag glömde min plånbok hemma idag - eller rättare sagt så hade tydligen min ena dotter lagt beslag på den efter vi hade varit och handlat mat på kvällen.  Hon glömde att ge den till mig innan jag åkte till jobbet på morgonen, så nu är ungdomarna på väg till Gamla stan för att överlämna den till mig.  Sedan tänkte jag att vi (ett gäng på fyra personer) ska äta lunch och sedan umgås på e.m.  Jag tar flexledigt - det är ingen idé att sitta här och rulla tummarna.  Sedan får vi väl se om ungdomarna är så pigga på att umgås med mig.....

Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0