Mitt nya liv som bloggare

Nu har jag ägnat flera timmar åt att designa min bloggsida.  Är inte riktigt nöjd ännu, men det får vara tills vidare för nu vill jag skriva lite.  För det är ju därför jag har en blogg.....
Vem är då jag? Förutom att jag har tre tonårsbarn (med allt vad det innebär) så är jag intresserad av att sjunga och spela handboll.  Mitt liv består av dessa tre komponenter helt enkelt  (min sambo finns förståss med på ett hörn, men han är ännu mer involverad i sitt stora intresse  - Boxning).  Det var en snabb presentation av mig, men jag lovar att det kommer mera.

Kramar

Baker Queen


Kommentarer
Postat av: ertan

Vilken fin bloggsida

2008-02-26 @ 21:48:52
Postat av: ceasarwrapp

de e najs!

2008-02-27 @ 01:08:56
URL: http://hetgrekceasarwrapp.blogg.se
Postat av: ceasarwrapp

nu får du ta och skärpa till dig och skriva lite mer...

2008-02-27 @ 13:41:55
URL: http://hetgrekceasarwrapp.blogg.se
Postat av: ertan

Soo... Thats you...

2008-02-28 @ 03:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0