Getingar

Igår roade jag mig med att rengöra lite i poolen. Gnuggade poolkanterna så att det ser riktigt fint ut. När jag skulle gå ner i vattnet så var det en liten geting som stack mig i tummen. J-rans vad ont det gjorde....

Förutom dunkandet i tummet så började handen svullna upp - inte bara tummen utan halva handen såg ut som en stor böld efter ett tag. På kvällen gick den värsta svullnaden på tummen ner, men handen är fortfarande lite svullen och det kliar och gör lite ont fortfarande.



Så här ser det ut idag, när den värsta svullnaden har gått ner. Då kan du tänka dig hur handen såg ut igår.....

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: vason

Aj aj aj...

Ser inget skönt ut =(. Hoppas det är bättre idag. Är lite avis på dig som börjar din semester nu när jag ska börja jobba igen...



vason

2008-08-01 @ 09:48:10
URL: http://vason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0