Kattrapport

Balou har inte ätit mycket idag, mest sovit och tagit det lugnt enligt rapport från dottern (själv har jag som sagt var jobbat). Tunnare och tunnare blir han stackarn. Ikväll ska han även få sin första tablett - antibiotika mot inflammationen. Sedan rinner dräneringsslangen som bara den, på måndag ska slangen ut och då får vi hoppas att även kragen kan försvinna inom några dagar.

Det har inte blivit mycket sömn för mig inatt. Antingen har Balou legat och mjauat, eller också har man hört dunkandet efter kragen. Lilla kissen orkade inte riktigt hålla upp huvudet och kragen åker hela tiden i backen. Men han är så himlans envis ändå. Med lite pauser då och då så tar han sig framåt ändå.

Just nu sitter jag och dottern och lapar lite sol på altanen samtidigt som vi löser lite korsord. Härlig sysselsättning så här på kvällen.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: vason

Stackars Balou! =(

Jag vet hur det svider att gå till veterinären, min pyttelilla mus kostade 1200!!! Han är bra nu, men fortfarande mager.

2008-07-24 @ 11:48:18
URL: http://vason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0