Datorkrasch

Nu när jag äntligen har kommit igång med bloggandet igen, ja vad händer då? Internet försvinner. Typiskt!!!! Men nu fungerar det äntligen - men det var inte roligt under gårdagen kan jag säga.

Idag har vi haft rep med bandet - det lät riktigt bra. Vi tar några nya låtar varje gång. Här är en som vi bara har spelat några gånger - When you walk in the room med Jackie D Shannon. En riktig bugglåt att ha i bakfickan tills spelningen i november (en i gänget fyller år och ska ha stor fest - såklart vi ska spela då eller hur)



Man får öva upp sitt "stackatto" ordentligt.

Imorgon ska jag ut med några jobbarkompisar (bara tjejer) och ta en öl. Det kanske blir min lyckodag denna fredagen den 13:e.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Sus

Hinner innan jag måste gå fniss suverän låt ju, bara älskar de där gamla godingarna! Du blir säkert suverän! träna, träna :-D

2008-06-13 @ 18:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0