Härliga söder

Jag har ju inte hunnit uppdatera min blogg på senaste tiden, men det beror på att det har varit så fullt upp. I måndags t.ex var det avslutningssammankomst för kören.

Efter jobbet samlades de körmedlemmar som hade möjlighet (vi blev 12 stycken tappra "riddare") för en guidad tur genom Gamla Stan. Det är min körkompis, tillika Rixetteare (barbershopgänget), som guidade oss genom svartmunkarnas härberge m.m. Hon är guide i botten och jobbar bl.a på medeltidsmuseet. Därför hade hon fixat fram nyckel till härberge - så det är inte alla förunnat att gå ner i dessa hålor i Gamla Stan. Intressant och kul början på kvällen. Sedan fortsatte vi mot söders höjder för en gemensam middag på en takterass. Synd att jag inte tog kort (glömde kameran hemma - suck) för det var en oerhört fin utsikt vi hade. Slussen, Maria hissen m.m. i all sin prakt. Där skulle man vilja bo!! Paj och sång till sena timmen. Hääärligt, och tur att det inte var igår för då hade vi nog blåst bort.

Kramar

Baker Queen


Kommentarer
Postat av: Sus

Men va nice, vilken härlig upplevelse, me want tooooooooooooooooooooooooooo!! :-D

2008-06-11 @ 21:20:50
Postat av: vason

Gud vad avundsjuk jag är ;). Hade velat vara med...

2008-06-12 @ 11:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0