I väntan på banken

Jag har tagit ledigt idag för att bara ta det lugnt och eventuellt lapa lite sol. Men tji fick jag - hann inte med att slutföra saker på jobbet så jag måste in och jobba i några timmar i alla fall. Men det kan passa bra för mig ändå, för jag ska i alla fall in till stan för rep med bandet på kvällen.

Det var skönt att få en sovmorgon idag i alla fall, gick upp vid åtta tiden. Lite trött i ögonen då jag var uppe sent igår - gick inte och la mig förräns vid tresnåret på morgonen. Har suttit och räknat och kalkylerat inför ett lägenhetsinköp. Många viktiga beslut togs under den tidiga morgontimmen. Ringde sedan banken på morgonkvisten - det var därför som jag hade satt klockan på ringning trots ledigheten. Mycket nagelbitande och rökande innan banktjänstemannen ringde tillbaka med grönt ljus. Vilken lägenhet som det blev förtäljer inte historien - ännu. Men jag återkommer för den som är intresserad.

Kramar

Cyber Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0