Den härliga torsdagen har kommit

Dagen med stort M - musik. På lunchen träffade jag tjejerna och sjöng lite barbershop. Vi har fått ett spelning i maj som vi ska träna in lite nya sånger till, så det kommer att vara lite mycket övning framöver - vi får ligga i hårdträning helt enkelt. Men kul är det....

Efter jobbet åkte jag iväg till studiefrämjandets lokaler vid Sabbatsberg för att träna med bandet. Det lät riktigt bra - vi blir bara bättre och bättre. Än så länge har vi inga spelningar, men det ska vi försöka att få till i framtiden. Vi har spelat in några låtar (mest på skoj). Så så småningom kan jag dela med mig av det härliga soundet från grabbarnas spelande och min ljuva stämma.

Bandet

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0