En grå och trist dag

En typiskt söndag - regn hela dagen. Jag har t.o.m. sett några snöflingor dala ner under dagen..... Det är inte mycket som har blivit gjort denna helg, men det är i och för sig rätt så skönt att bara slappa ett tag. Just nu har jag en vännina på besök. Vi har gjort slingor i hennes hår (hon är just nu i duschen för att skölja av toningen). Vi får la se hur hon ser ut när hon är klar - hoppas att hon blir nöjd. Annars har vi mest suttit och spånat på ett namn på hennes blogg. Det var/är inte lätt kan jag lova.

Det blev jätte fint!

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: vason

Vad bra att det blev bra! Ja du vet ju vad vi gjorde idag, annars kan du se det på min blogg.

Kram vason

2008-03-02 @ 23:25:10
URL: http://vason.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0