Festligheter i helgen....

Nu har äntligen tonåringarna gått och lagt sig, så nu kan jag få använda datorn ett tag. Imorgon drar vi hemåt till Stockholm igen. Skönt att få sova i sin egen säng. Tyvärr åker sambon iväg till Gävle, så honom kommer jag inte träffa på några dagar till. Han är/var inte så intresserad av att följa med till urskogen i Värmland så vi sågs senast i måndags morse.

Jag saknar honom redan, men det är bara att bita ihop. Vi är båda upptagna på varsitt håll, så det blir inte att vi hinner träffas så mycket - på gott och ont. Man hinner inte tära på kärleken, men samtidigt hinner man inte "föda" kärleken heller. Jag undrar om inte han saknar mig också, om inte minst för att det är jag som brukar sköta servicen hemma. När inte "diskaren" är hemma så kan det gå lite snett - han lyckades att ladda diskmaskinen med vanligt diskmedel med påföljden av att hela diskmaskinen blev löddrig!!! Suck och stön - typiskt karlar måste man säga!!!

Hur som helst så hinner jag troligtvis inte sakna honom då jag har fullt upp med festligheter hos grannen på lördag och eventuellt jacuzzibadande med barnen på söndag. Jo vi har lyxen att ha en utomhus jacuzzi, som vi inte har använt på ett tag. Anledningen är att filtret måste bytas ut. Men nu kommer det ett nytt filter under morgondagen - så det kanske blir lite badande i helgen. Då kommer vårkänslorna fram ska ni se.

Vad ska ni göra i helgen?

Kramar och god natt

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Härligt med utomhusjacuzzi!

2008-03-28 @ 13:47:51
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0