Livet är underbart

Trots regn och blask så känner jag mig "solig" inuti. Allt känns helt underbart! Jag känner mig uppskattad både på jobbet och bland vänner. Bandet och barbershopgänget blir bara bättre och bättre och spelningarna börjar droppa in. Livet börjar verkligen efter 40. Tack alla för att ni finns och förgyller min dag.

PS. Det enda smolket i bägaren är att jag vet att det finns personer i min närhet som mår lite sämre just nu. Men jag tänkte att jag skulle dela med mig av lite "positive thinking" så kanske deras vardag blir lättare också. DS.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: ceasarwrapp

jag skulle säga att livet börjar efter 17:)

2008-03-14 @ 16:48:22
URL: http://hetgrekceasarwrapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0