Regnig måndag, men med en liten solstråle som tittar fram

Måndag morgon - det är alltid lika svårt att komma upp på måndagmorgonen efter helgens bravader. Men upp kommer man till slut i alla fall. Dagen har varit okej - har hunnit förbereda mig för morgondagens möte med chefen. Det är fortfarande lite lugnare på jobbet m.a.o - eller är det så att jag är så effektiv så att jag hinner med det jag ska och lite till?

Jag åkte till sonens boende efter jobbet - där fanns det en solstråle som lyste upp i den gråa trista vardagen. Blev bjuden på middag och sedan satt vi i hans rum ett tag. Sonen gungar på sin gungstol, som har satts upp i taket.  Kul. Han hade lite mycket spring i benen så vi gick en promenad på en timme. Det finns otroligt fina områden runt omkring där han bor (Pampas marina exempelvis med alla fina båtar). Nu såg vi inte så mycket då det var mörkt (och även lite ruggigt), men vänta bara till sommaren. Då kommer vi ta lååååååånga promenader.....

Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0