Tonårskillen

Nu har jag varit och hälsat på min tonårsson på boendet. Som jag tidigare sa så har han autism och även utvecklingsstörning och epilepsi. Han utvecklade detta vid 1 ½ års ålder, då han fick en stor feberkrammp. Vill du veta mer om autism - tryck på denna länk www.autism.se.

Så här glad kan han bli när mamma kommer och hälsar på

Han flyttade till boendet i december månad, så han har inte bott där speciellt länge. Han bor fortfarande kvar hos sin pappa en vecka i månaden. Han trivs på boendet och det är huvudsaken. Sedan att jag och pappan inte kommer överens alla gånger är en annan sak.

Nu ska jag gå och lägga mig - godnatt.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0