Vi vann!!!!

13-5 blev det till slut. Ett mål gjorde jag i alla fall, trots att jag bara var med andra halvlek. Anledningen till det var att jag åkte totalt fel (jag ska inte börja med orientering i alla fall)!!! Gissa om jag var sur och arg i bilen när jag körde!!! Nästa match är inte förräns i april, så det blir ett litet avbrott i handbollsspelandet i några veckor. Kan kännas lite skönt faktiskt - jag känner mig nämligen lite stel i nacken. Man är helt enkelt inte lika mjuk i kroppen som när man var yngre.....

Mååååål!

Jag hade med mig min ena dotter och hennes kusin som publik, det är dom som fotade. Mitt lag är "de röde"  (Sollentuna HK) och jag har svarta kortbyxor.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0