Daniel

Sorry alla vänner att jag inte har skrivit på ett tag (ja ni är ju inte många som läser bloggen - bara 8 st för någon dag sedan, men jag fortsätter träget att skriva ändå) - men det har varit så mycket runt omkring mig på senaste tiden.

Idag missade jag repet med grabbarna i CoverStones då jag hade andra viktigare saker för mig. Inte för att det finns så mycket viktigare saker än bandet men ibland måste man prioritera. Men nu är det så bra för vi har även tisdagar som repdag också. Så i tisdags var jag och killen som spelar keybord i replokalen och övade på Daniel (Elton John)

 
Kolla in frillan och glasögonen på Sir John - vilken nostalgitripp!!

När vi var som mest uppvärmda så öppnades helt plötsligt dörren och en helt okänd kille kommer in. Tydligen har vi blivit dubbelbokade av Studiefrämjandet - inge kul. Killen hade sagt upp reptiden, men fick lov att betala för hela maj trots att dom inte skulle nyttja lokalen. Nu tänkte dom ha ett sista rep inför hans bröllop som dom skulle spela på. Ja vi är ju inte bättre människor än att vi lät honom ta över replokalen när det var en sådan händelse i sikte för grabben. Så vi gick och käkade en pizza och tog några öl istället - och det är ju inte heller fy skam.

Må så gott

Kramar Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0