Fjärilar i magen

Nu har fjärilarna som var vid Haga kommit ner i min mage - nervositeten har börjat göra sig påmind m.a.o. Av någon anledning så känner jag mig mer nervös inför detta uppträdande än vid det för en månad sedan. Kan bero på att det är ledamöter från 47 olika länder som kommer att lyssna på vår sång.

Sitter just nu med papiljotter i håret och mask i ansiktet - jag är helt enkelt uuuursnygg. Eller hur? Ska man vara fin får man lida pin som min gamla mamma brukade säga.

image27


Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Sus

Fantastiskt fin bild måste jag säga! Ursnygg i pappisar är du minsann! Hur lätt var det att ta den där bilden??? du blundar ju typ! :-D

2008-05-17 @ 14:09:33
Postat av: Baker Queen

Ja visst är den lite "skojsig". Det blev några försökskort innan - men den här blev bäst med pappisarna. Tar en liten paus mellan mailen, ska fortsätta nu igen.

2008-05-18 @ 21:40:00
Postat av: Sus

Å nu har jag svarat på mail! Hoppas du är ok nu när tjejerna dina är hemma igen, så du får känna lite kärlek efter tristheterna! Kram!

2008-05-19 @ 20:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0