Fjärilarna har flygit sin kos

Och tur är väl det, skulle inte vilja ha dom i magen jämt. Men nu har en period av trötthet infunnit sig (kan delvis bero på att det har varit så mycket ett tag nu, och att jag har varit så nervös för torsdagens uppträdande). Jag har mest tagit det lugnt hela helgen, träffat lite vänner så smått på lördagen men var hemma tidigt. Denna vecka kommer att vara lite mindre intensiv - men inte mycket.

Jag kommer precis hem efter att ha hälsat på sonen. Han var också lite trött (kanske det är något i luften?), ville inte äta den goda köttfärssåsen utan endast pasta och sallad (en tonåring som äääälskar sallad - skönt är väl det). Det kan ju även vara att vi/han/jag börjar bli sjuka - det går en hel del jobbiga förkylningar på jobbet. En har totalt tappat rösten (lustigt att man själv börjar viska till henne, man anpassar sin egen röst till den man pratar med), en annan hostar som bara den och jag själv får mina nysattacker då och då. Jag funderar på om jag inte är pollenallergiker i.o.f.s. Ingen promenad blev det med sonen i alla fall - dom hade redan hunnit avverka ett två timmars pass innan jag kom.

På fredag ska jag åka och kolla in en ny skola för sonen. En särskola som bedrivs av samma företag som boendet. Personalen på boendet är såååå bra och jag är övertygad om att personalen på skolan har samma kaliber. Är i.o.f.s inte missnöjd med skolan han går i nu, men det kan vara mer praktiskt att ha honom i den andra. Vi får se hur det känns när jag kommer dit.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Sus

Spännande med ny skola, hoppas den verkar lika bra som boendet! Berätta mer sen, please!

2008-05-20 @ 12:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0