Grillningskväll

Nu känns det som om det är sommar (förutom att det är lite kyligt på kvällarna fortfarande). Jag har suttit ute nästan hela dagen och sedan även grillat (ja, lite fusk var det allt - vi grillade i köket men vi åt ute). Laxknyte med potatis blev det. Nam, nam super gott!!!

Sambon har precis kommit hem efter en "hård" dag med boxning. Mellantjejen har varit ute med sina killkompisar och spelat fotboll hela dagen - så att blodet forsar (hon kom hem med en rejäl blodig näsa - bollen kom lite olyckligt mitt i snoken) bildligt talat. Nu är dom uppe på hennes rum och spelar kort - tre killar och min dotter. När dom går så hörs det som om ett antal elefanter huserar på övervåningen....

Imorgon ska jag åka och hjälpa till vid sekretariatet i Sollentuna Mixed Cup en liten stund. Om vädret sedan tillåter så kommer jag nog fortsätta att sitta och njuta i solgasset efteråt.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh va härligt det låter... skön dag med sommarvärme rentav! Laddar som bäst inför låååångt brev, nu är det skärpningsdax, har ju inte skrivit på flera dagar, fy mig ;-) Aj, gör så ont att få på snoken direkt sådär, tur att det går över snabbt (låter så eftersom ingen grinar på övervåningen, hihi)! Skriv du med om du kan slita dig från vackra sommarkvällen! Jag loooovar att skriva i morgon kväll, då är det äntligen lugnare omkring mig! Bra mår jag, bara så du vet! Kramisar!

2008-05-04 @ 20:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0