Sommaren är här

Jag har suttit och riktigt njutit av den härliga sommarvärmen denna helg, lite röd har jag allt blivit också till på köpet. Så nu sitter jag inne ett tag för säkerhetsskull, så att jag inte blir allt för röd om nosen på torsdag när jag återigen ska sjunga lite barbershop med tjejerna. Denna gång blir det på en båt med kostymnissar från Europarådet. Lite pirrigt i magtrakten är det i alla fall. Jag ska sitta och plugga in sångtexterna ikväll, de engelska sitter men nu är det de svenska texterna som jag ska lära mig utantill. Men å´ andra sidan så är det välkända texter som jag har sjungit med kören så det går nog snabbt att få in texterna. Sommarpsalm och Fjäril´n vingad syns på Haga ska vi sjunga så att det står härliga till. Så om du hör dessa sånger i din närhet under kvällen så vet du att det är jag som övar....

Solong

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Sus

Ja, den här första solens strålar tar något helt otroligt, är också i "solkarantän", har bränt mig på ryggen å de grövsta, aaaaaaaaj.... aloevera hela kvällen, att man aldrig lär sig! Ser fram emot att höra hur det går, tyckte jag hörde en vacker stämma för några timmar sedan (när jag baddade mig själv med salvan i badrummet), vackert...:-D Å du, säg till om jag skrev nåt tokigt, för jag läste ju inte vad jag skrev innan jag tryckte på sänd!

2008-05-11 @ 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0