Fortfarande uppsvullen...

...är det lilla fingret, men det är inte lika blått och hårt längre. Jag har smetat på gele och stadgat den och det verkar göra susen. Imorgon ska jag till läkare för att få ett utlåtande hur vi ska gå vidare, för inte är det helt bra.

Idag har jag hälsat på sonen - han var ännu mer kelig än vanligt (och inga sura miner när jag åkte heller), så nu har jag fått kärlek för flera dagar framöver. När jag kom dit så hade jag tejpat fingret, men jag fick ta bort det rätt så snabbt för sonen älskar tejp i alla dess former. Lite stötar fick jag, men det gick överlag rätt så bra. Och nu har jag tagit bort det igen för annars kan jag inte skriva.

Ha en bra kväll kära vänner

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0