Jag ska skärpa mig och uppdatera bloggen

Det har varit lite mycket på senaste tiden, och till på köpet fungerar fortfarande inte det trådlösa nätet så jag har mer eller mindre fått stå i kö för att använda kabeln. Nu är mina tjejer hos sin pappa, så då har jag lite mer frihet att kunna använda internet när det passar mig.

Jag har även haft lite "nyhetstorka" har inte känt att jag har haft  något att skriva om - vill ju inte upprepa mig allt för många gånger. För livet går sin gilla gång, jobb, jobb, rep med bandet, umgås med barnen och sedan lite handboll (som jag tillfälligtvis får lägga på hyllan ett tag med tanke på mitt s.k. running knee).

Sedan har jag läst någonstans att man ska ha lite bilder på bloggen - helt varannat inlägg ska innehålla en bild. Så nu är det verkligen dags med något roligt på bloggen. Så ni får hålla tillgodo med denna nya rykande färska logga för bandet som min kära syster har gjort. Ja trodde jag ja, gick inget vidare kan jag ju säga. Får göra ett nytt försök på jobbet imorgon faktiskt - har lite andra hjälpmedel där.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0