Är såååå trött i kroppen

Ledsen att jag inte har skrivit på ett tag - har varit så busy med bandet, handboll och annat smått och gott. Så nu är det äntligen lördag och jag kunde sova ut ordentligt på morgonen för en gångs skull. Ja faktiskt tog jag det väldigt lugnt hela f.m. för inte orkade jag göra mycket knop där inte. Och då internet inte fungerade då så roade jag mig med att lösa korsord. Ja lite städning hann jag också med, man har väl simultankapacitet!!!

Nu sitter jag och väntar på att min flygande Jakob ska bli klar i ugnen - blev helt plötsligt sååå sugen på det när jag var och handlade. Den är alldeles strax klar....

PS. Är det någon som är intresserad av att veta hur det gick på handbollsmatchen igår? Hmmm inte så bra, vi hade inga avbytare, tre fantastiska målgörare som inte var med, en som skadade sig...... Så det blev den första förlusten 15-6. Så nu ligger vi bara två i serien. Vi får ta nya friska tag tills nästa vecka. DS.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, skrev fel igen! Skit! Här kommer rätt:P

2008-10-12 @ 14:23:17
URL: http://bakerplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0