Det går inget vidare

Varken med internet eller bantningen. I och med att vi bara har en sladd så blir det lätt kö för att komma ut på internet - och just nu sitter dottra min och tittar på film så då passar jag på att låna sladden ett tag. För att blogga och kanske skriva lite mail.

Jag har inte varit så duktig med bantningen heller - går och småäter lite fortfarande lite då och då. Men jag har i alla fall slutat med chockladen vid repet och dricker nutrilett till lunch eller som nu till middagsmål. Jag orkade inte göra iordning en stor middag så här sent på kvällen, och tjejernas pizza (sånt där halvfabrikat - pizzaset du vet) var uppäten när jag kom hem. Det skulle egentligen räcka till sex personer, men men sånt är livet.

Så lite har jag gått ner - sisådär ungefär två kilo, trots allt. Jiiippi - det ska firas. Får skåla med min nutrilett....

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0