Invägningsdax

Ja nu börjar allvaret, nu ska kilona bort helt enkelt. Just nu har jag bara börjat planlagt hur jag ska gå till väga i alla fall - har tidigare gått på viktväktarna och det var superbra tyckte jag, kilona bara rasade då. Så lite erfarenhet har jag av det. Det första jag ska ta itu med är allt detta småätande (ja när minitobleronerna är slut på jobbet så blir det inget mer på ett bra tag). Började så smått idag när jag hade rep med bandet - endast loka att dricka och en medhavd banan. Annars har det varit light cola och en chokladbit (ja ibland en sådan där hård macka) för att hålla uppe blodsockerhalten vid den två och en halv timmes långa reptiden. Men nu är det slut med det - du får hålla koll på mig Molle!!! Att ta bort dessa onödiga chocklad/chipsätande och cola drickande gör väldigt mycket i slutänden. Vatten dricker jag också mycket av på jobbet sedan tidigare - har en vattenkanna som jag fyller varje dag....

Nu har jag ställt mig på vågen, det var länge sedan sist. Så nu har jag en startvikt (med kläder på i.o.f.s) att börja med. Mitt delmål är att gå ner 10 kilo till att börja med - kan kanske uppnås innan spelningen med bandet den 11 december? Ja vi får väl se. Men sedan behövs det nog några kilo till, men inte allt för mycket för jag vill ju inte vara benig. Kvinnoformer är det finaste som finns, eller hur?

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0