Något vajsing på internet...

igen.... Jag håller med Sussiluss - internet är verkligen beroendeframkallande. Jag sitter just nu uppe hos min dotter (har tillfälligtvis kopplat in mig direkt mot routern - den trådlösa fungerar inte just nu), men här kan man ju inte sitta och skriva lååååånga mail direkt. Och ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt Engelskaläxa att göra innan det blir allt för sent. Men det som väntar på något gott väntar aldrig för länge (eller var det alltid för länge, hmmm)

Behöver bara lite snabbt skriva av mig lite om mitt X. Har nämligen fått ett till brev från försäkringskassan om att han vill ha underhållsstöd för mellersta dottern (förut var det sonen)! Det gör mig lite f-bannad faktiskt, helt koko enligt mig då hon bor växelvis hos oss föräldrar. Men tydligen så går det hem hos FK, eller inte? Jag ska ringa och kolla vad som händer egentligen, så fort tid finnes. Det kanske blir så att jag får begära underhållsstöd från Xet så kan vi ju betala underhåll till varandra, med samma belopp. Härligt med denna byråkrati, eller hur? Att han bara orkar att hålla på som han gör, tröttsamt så att det förslår. Han verkar inte ha någon vett i skallen överhuvudtaget

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: Sussiluss

Nu gör jag allt på jobbet, totalt obstinat är jag trallala och frångår alla mina tidigare principer, så det så!!



Undrar om det hade varit annorlunda om ni haft (kunnat ha) en dialog, då hade sådant här "extra-tjafs" säkert inte varit eller vad tror du? Trist är det ju ändå att bara få ett brev i lådan sådär!!

2008-10-22 @ 08:31:26
URL: http://sussiluss.blogg.se/
Postat av: Sussiluss

Ville bara visa hur duktig jag är på att "obsturera" mera - dvs fler inlägg på jobbet!! tokgarvar Ska faktiskt gå för dagen nu, på seminarie på stan och kanske avslutar vi med vin, vem vet! Ha det så bra, hörs snart!

2008-10-22 @ 14:47:04
URL: http://sussiluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0