Tandis imorgon

Uschan - ska till tandläkaren imorgon. Inte så att jag är superrädd för det, men inte är det behagligt inte. Jag har tappat en bit av en tand och sedan även lite lagningar som måste repareras. Så det kommer att bli dyrt i slutänden kan jag lova. Vill bara att dom ska laga provisoriskt så att tandsingarna inte blir skadade, för mer hinns inte med denna gång.

Helgen har annars bestått i att ta in utemöbler och rensat lite i rabatterna så här en sista gång inför vintern. Det var tur att vi gjorde det i lördags, för idag har det bara regnat och regnat. Så idag blev det bowling med ungdomarna och sedan bio. Min ena dotter fick en jättebra serie - tror att hon var uppe i 184 poäng (fyra eller fem strikar på raden - se den kan jag nog inte slå). Sedan såg vi filmen Step Brothers - den handlade om två 40 - åringar som fortfarande bodde hemma hos sina respektive förälder. Föräldrarna fann varandra, gifte sig och flyttade ihop. Helt sjukt (man undrar ju lite i sitt stilla sinne om man fortfarande kommer ha kvar sina barn hemma när dom är 40 år, hmmm hemska tanke), men stundtals väldigt rolig film.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0