Arlanda VIP

Idag har jag varit på studiebesök på Arlanda VIP, härligt och mysigt värre att bli ompysslade såhär. För det blev man verkligen. Personalen kom och mötte redan vid Arlanda express tåget med tågbiljetter i högsta hugg. Väl där fick vi se och höra om alla faciliteter på konferenscentret, med lite gott tilltugg till - frukt och bubbel. Sedan blev vi hämtade med buss till gate 5 till själva VIPen. Långa avstånd är det där på Arlanda - ont i fötterna har jag för självklart vill jag ju ha mina nya fina stövletter. Dumt säger jag bara, imorgon blir det definitivt mina eccoskor!!! Jag lovar. Så här tjusigt ser det ut när man kommer till VIPen med de fina körsbärsträden som konstverk....



Lite guidning i de fina lokalerna, kunga VIPen etc. Sedan bar det iväg till en lokal med oerhört fin utsikt - lite förtäring och praliner (supergott). Sedan var det dags för det roligaste - ett "studiebesök" i taxfreeshopen. Ja vi fick hela tiden vara med våra trevliga och serviceminded VIP personal - vi var ju i alla fall inne på internationellt territorium. Men det innebär samtidigt att vi blev väl omhändertagna minst sagt. I den nya fina stora taxfreeshopen fick vi sedan handla (gissa bara hur mycket pengar som jag gjorde av med - javisst massor typiskt kvinnor?) allt vi ville. Förutom alkohol och tobak då förståss....

Solong friends

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0