Datakurs

Har satt mig på "skolbänken" igen. Nu är engelskan över för denna gång (blir mer i sommar) så då tänkte jag fortsätta med mitt ECDL kort. Jag påbörjade detta datakörkort för åtta år sedan, men fick lite tidsbrist. Eller var det möjligtvis att jag körde på en modul och tröttnade? Lite både ock tror jag faktiskt. Lite lustigt att det just var Excel som gjorde att jag tappade sugen - jag som använder det programmet nästan varje dag. Excel databaser var inga problem däremot, öhh strange.

Nu har jag precis lusläst Excel häftet på 130 sidor och känner mig fit for fight tills på fredag som är uppkörningsdag för den modulen. Sedan blir det PowerPoint....

Solong vänner

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0