Deklarationen inlämnad

Är lite dålig på att uppdatera - har så mycket aktiviteter för mig och det fina vädret gör ju sitt till att man inte vill sitta inne och blogga lika mycket. Igår målade jag klart altanräcket när jag kom hem från jobbet. Sonen mådde inte så bra (lite kramper hela dagen) så jag beslutade mig för att hoppa över att besöka honom. Så då hade jag lite tid över - och vad kan man då hitta på. Jo måla var ju det självklara valet, ehh.

Idag har vi haft ett extra rep med bandet - jag och två till i bandet var de. Inga cockies denna gång. Imorgon ska vi ha den årliga vårkonserten i bankhallen och på Riksgatan 1 - så den som har vägarna förbi Riksdagshuset är välkommen vid kvart i ett ungefär för att hälsa den härliga våren välkommen.

Nu har jag också deklarerat via internet. En tung sten föll ner och jag känner mig mycket lättare till sinnes. Tack Mr G för tipset att jag, trots tillägg i deklarationen, kunde göra det via internet iaf. Så nu kan man bara luta sig tillbaka och vänta in den efterlängtade skatteåterbäringen.....

Solong friends

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0