Sommarhelg

Jag har mest tillbringat min lediga helg ute i friska luften, helt underbart. Rena sommardagar har det varit!!! Idag försökte jag måla altanräcket - det gick rätt så bra tills det började regna lite grann. Så det finns lite kvar att göra i veckan om tiden räcker till.

Sambon åkte hastigt och lustigt iväg på f.m. - han fick reda på att boxarna inte hade någon domare och fick snabbt byta om till sin vita dress. Han blev upplockad av en vän med detta trevliga fortskaffningsmedel.



För det som inte kan se vad det står på tanken kan jag avslöja första namnet - Harley..... Int för att jag är sååå himla motorcykeltokig - men en sådan här som kommer och brummar på sitt speciella sätt. Ryser i hela kroppen faktiskt.

Här åker dom iväg, med sambon på bönepallen.



Solong

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0